بهبود عملکرد کلیه نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بهبود عملکرد کلیه نارسایی کلیه

بهبود عملکرد کلیه در نارسایی کلیوی RenalLa بدان معنی است که کاهش تدریجی عملکرد کلیه، بنابراین بیماران باید یک درمان موثر برای کمک به بهبود عملکرد کلیه، که می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه است.

در اینجا چند پیشنهاد برای بیماران نارسایی کلیه به بهبود عملکرد کلیه خود هستند.

1. مدیریت علل

از آنجا که بسیاری از علل نارسایی کلیه وجود دارد، چرا بیماران به اولین علت ریشه ای این بیماری پیدا کردن و کنترل علل. هر دو فشار خون بالا و دیابت دو علت اصلی نارسایی کلیه، چرا که بیماران نیاز به کنترل فشار خون و قند خون خود را، که می تواند به جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه کمک می کند.

2. بحث به دکتر اغلب

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، وضعیت بیماری خواهد از مورد به مورد متفاوت است، به عنوان بیماران باید اغلب در مورد علائم و عوارض جدی صحبت می کنید، و جهت درست. اگر نشانه ها و عوارض خود را کنترل می شوند، آنها همچنین می تواند عملکرد بهبود یافته کلیه به دست آورد.

3. نگه داشتن یک رژیم غذایی خوب و برنامه ریزی

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید در حفظ یک رژیم غذایی خوبی برنامه ریزی شده، که می تواند کاهش بار کلیوی کمک و حمایت از عملکرد کلیه باقی مانده. رژیم غذایی باید در شرایط بیماری او از بیماران خود، که همچنین می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه بستگی دارد.

osmotrerapia 4. میکرو چینی پزشکی

از آنجا که نارسایی کلیه به وسیله صدمه به کلیه ایجاد می شود عمدتا به دلیل بیماران نیز باید درمان برای تعمیر آسیب کلیه دارند، عملکرد کلیوی می تواند بهبود یافته به طور موثر. در اینجا توصیه می کنیم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، با استفاده از طب سنتی چینی گیاهی، گیاهان و می تواند کمک به ترمیم آسیب به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه. از طریق درمان سیستمیک، عملکرد کلیوی می توان بازیافت.

طبقه بالا پیشنهادات خود را برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی به بهبود عملکرد کلیه می باشد. اگر شما هنوز هم هر گونه سوال، شما می توانید دکتر آنلاین بپرسید، و یا شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، ما به شما کمک خواهد کرد امکان پذیر است.





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: